Út-, autópálya, vasút- és metrótervezés
Autópályák, utak
-
M0 körgyűrű
-
M1-M7 elválási csp-Tata szakasz 3. forgalmi sáv
-
M1-M7 megvalósíthatósági tanulmány
-
M1 autópálya 2x3 sávra bővítése Budapest (M0) – Tatabánya-Újváros csomópont között
-
M15 autópálya
-
M2 Vác- Parassapuszta nyomvonal
-
M3 Polgár-Országhatár nyomvonal
-
M3 Gyöngyös - Füzesabony kiviteli terv
-
M3 Füzesabony-Polgár szakasz kiviteli terv
-
M3 Görbeháza-Nyíregyháza projekt 210-226 kmsz. közötti szakasz kiviteli tervek
-
M3 Nyíregyháza-Országhatár nyomvonal
-
M3 Vásárosnamény-Záhony gyorsforgalmi út
-
M30 M3-Miskolc szakasz kiviteli terv
-
M31 M0-Gödöllő szakasz eng. és kiviteli tervek
-
M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény-Záhony közötti szakasza
-
M43 Szeged-Tisza szakasz engedélyezési terv
-
M49 gyorsforgalmi út M3 autópálya- Ököritófülpös közötti szakasza
-
M6 Dunaújváros-Pécs tanulmány és RKHT
-
M6-M0 - Érdi-tető szakasz eng. és kiviteli tervek
-
M6 Szekszárd-Bóly szakasz engedélyezési és kiviteli tervek
-
M6 autópálya Bóly-Ivándárda szakasz
-
M60 Bóly-Szentlőrinc szakasz eng. tervek
-
M60 Bóly-Pécs Dél szakasz kiviteli tervek
-
M60 Pécs-Barcs tanulmányterv, KHT
-
M7 Balatonkeresztúr-Letenye eng. terv
-
M7 Nagykanizsa-Becsehely kiviteli tervek
-
M70 Letenye-Tornyiszentmiklós tanulmányterv
-
M8 6. sz.-51. sz. főutak között tanulmányterv
-
M8 Körmend-országhatár eng. és kiviteli tervek
-
M8 gyorsforgalmi út M7-Dunaújváros között
-
M85 döntéselőkészítő, tanulmányterv és engedélyezési terv készítése
-
M86 gyf. út Szeleste-Csorna szakasz
M0 körgyűrű
-
M0 útgyűrű Déli szektor (M1-M5 között) teljes szakaszának 1994-es átadását – 2x2 forgalmi sáv fizikai elválasztás és leállósáv nélkül – követően a pálya igénybevétele rohamosan megnövekedett. A fizikai elválasztás hiánya miatt igen gyakran, súlyos balesetek nehezítették, vagy éppen állították meg a forgalmat a pályán. A 2000-es évek elején, ennek változtatására először egy minimális helyigényű fizikai elválasztás kialakítása készült el, majd elindult a második pálya tervezése és kivitelezése, melynek eredményeként megvalósult a 2x3 forgalmi sávot, középen elválasztósávot és mindkét oldalon leállósávot tartalmazó autóút szakasz.
-
M0 útgyűrű Keleti szektor (M5 és M3 között) megvalósítását a Fővároson áthaladó tranzit teherforgalom csökkentése, megszűntetése tette szükségessé. A Déli szektor első szakaszának átadását követően rögtön elindult a lehetséges nyomvonalak keresése, de csak a ’90-es évek második felében gyorsult fel az előkészítés, amikor is elindult az egyes szakaszok engedélyezési terveinek elkészítése. Ezzel együtt az „M0-M3 gödöllői átkötés” néven elindult az M31 autópálya megvalósítása is.
-
M0 útgyűrű Északi szektor (M3-10. sz. főút között), ez a szektor a legváltozatosabb adottságokkal és funkciókkal rendelkező szakaszokat tartalmazza. Az első megépült szakasz – az M3 autópálya - 2. sz. főút között – biztosította a Főváros északi agglomerációs forgalmának lebonyolítását. A forgalomnak átadott második szakasz – a Megyeri hidat is tartalmazó 2. és 11. sz. főút közötti rész – a 4.sz. főút - M3 közötti Keleti szektori szakasz közel egyidejű átadásával kapcsolta be Észak-Budát a gyűrűirányú forgalomba, tehermentesítve az Árpád-hidat. A harmadik szakasz dombvidéki jelleggel, alagutak és völgyhidak építésével valósulhat meg a 11. sz. és 10. sz. főutak között, melynek építési engedéllyel rendelkező engedélyezési és tender tervei 2015-17-ben készültek el.
-
M0 útgyűrű Nyugati szektor (10. sz. főút-M1 között) a 11.sz. – 10.sz. főutak közötti szakaszhoz hasonlóan – domb- és hegyvidéki környezetben vezetett autóút. Több tanulmánytervet követően 2021-ben készült el a környezeti hatástanulmány, ez azonban még nem lett hatásvizsgálati eljárásra benyújtva. A domborzati-, tájvédelmi- és beépítési adottságok miatt a pálya leginkább alagutakban képzelhető el, kivéve a Budakeszitől délre eső szakaszt. Ez a szektor, a megvalósítását követően, várhatóan a Főváros és az érintett agglomerációs települések kapcsolatának közlekedésében tölt be majd jelentős szerepet.
-
M0-M6 Érdi tető
Országos jelentőségű utak
-
2-12. sz. főutak különszintű csomópont
-
8. sz. főút Veszprém-országhatár szakasz
-
8. sz. főút Herend – Jánosháza közötti szakasz
-
11. sz. főút különszintű csomópont
-
21. sz. főút előzési szakasz
-
61-74. sz. főutak Nagykanizsát elkerülő szakasz
-
71. sz. főút Keszthelyt elkerülő szakasz
-
71. sz. főút Balatonalmádi és Balatonfüred átkelési szakaszok burkolat megerősítés
-
73. sz. főút (6+300 - 10+735) korszerűsítése
-
86. sz. főút Egyházasrádóc – Szombathely szakasz
-
89. sz. főút Szombathely elkerülés
-
405. sz. főút
-
51. sz. főút Dunavecse-Apostag elkerülő
-
NKS - Nemzeti Közlekedési Stratégia
Egyéb utak, közlekedési létesítmények
-
Budakalász CORA bevásárló központ 11. sz. főút - M0 csomópontrendszer
-
Fóti CORA áruház belső úthálózata
-
Budakalász - Pomáz elkerülő út t
-
Dunakeszi repülőtér belső úthálózat
-
Dunakeszi AUCHAN Áruház
-
Autópálya mérnökségi telepek belső úthálózata
-
Szolnoki repülőtér burkolatépítési terv
-
Üzemanyagtöltő állomások
-
Porsche Hungária belső úthálózat
-
Berlin Buch kórház belső úthálózat terv
-
Budakalász METRO áruház közúti kapcsolatrendszere és közműellátása
-
Bp Munkás körút (Nagykőrösi-Veres P. út)
-
Bp XI. kerület Etele tér metró kapcsolat
-
Bp XI. kerület Külső Bartók Béla út
Vasúttervezés
Pályatervezés
-
Szolnok állomás rekonstrukció
-
Miskolc állomás rekonstrukció
-
Biatorbágy – Tata vasúti vonalszakasz rekonstrukciója
-
Bp.- Szolnok vasútvonal rekonstrukció
-
Püspökladány – Nyíregyháza vasútvonal korszerűsítés
-
A Balaton kötött-pályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása
-
Nyíregyháza – Záhony vasútvonal korszerűsítés szintbeli útátjárók és új külön szintű keresztezések
-
Ferencváros – Kelenföld vonalszakasz vasúti pálya engedélyezési tervei
-
Dinnyés – Székesfehérvár vasútvonalszakasz és a 62.sz.főút új külön szintű keresztezése
-
Budapest – Cegléd – Szolnok vasútvonal
-
Ágfalva-Nagykanizsa vasútvonal alépítmény-helyreállítás
-
M6 autópálya – Villány - Mohács
vasútvonal különszintű keresztezés -
M6 autópálya Szekszárd – Bóly vasúti átjárók és vasúti műtárgyak
-
Szajol – Debrecen vasútvonal korszerűsítése
-
Gyoma – Békéscsaba vasútvonal korszerűsítése
-
100 sz. vasútvonal Kőbánya-Kispest – Szolnok szakasz elővárosi célú korszerűsítése
-
Hatvan – Miskolc Tiszai pu. vonalszakasz
-
EUROVEGAS közlekedési kapcsolatainak tervezése feladat részeként vasút alatti 2x2 sávos közúti aluljáró és szintbeli meglévő vasúti keresztezés és alépítmény korszerűsítése
Intermodális csomópontok
Metró tervezés
-
4.sz metró Keleti pu.-Bosnyák tér
-
4.sz metró aluljárók, liftek, mélygarázsok